ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Το εύρος των υπηρεσιών μας, η υψηλή τεχνογνωσία μας, η εμπειρία μας στο χώρο του internet και ο ανθρωποκεντρικός μας χαρακτήρας, αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Social Media Marketing – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Social Media Marketing – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

February 15, 2017 kkadmin No Comments

Στη KK Information Technology τονίζουμε ότι για να τα καταφέρουμε στο κόσμο των social media, οφείλουμε και είμαστε, άριστοι γνώστες τόσο του μέσου όσο και της μεθοδολογίας.

Όπως διατυπώνει ο Neil Patel:  Ο όρος Social Media Marketing περιγράφει όλη εκείνη τη διαδικασία, δημιουργίας περιεχομένου, το οποίο είναι προσαρμοσμένο στο ύφος του κάθε μέσου, προκειμένου να επιτευχθεί engagement και sharing, του περιεχομένου αυτού από τους άλλους χρήστες.

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε συνοπτικά τα βήματα που είναι αναγκαία για ένα επιτυχημένο Social Media Marketing για την επιχείρησή σας.

1. Μη θεωρήσετε ότι μπορείτε να το κάνετε μόνος σας και επιλέξτε τον κατάλληλο συνεργάτη. Το Social Media Marketing αποτελεί κομμάτι του digital marketing της επιχείρησης και απαιτεί μια αφοσιωμένη και εξειδικευμένη ομάδα προκειμένου να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί άρτια και επιτυχημένα. Η μεγαλύτερη παγίδα εδώ είναι ότι αρκετοί επιχειρηματίες θεωρούν ότι επειδή έχουν προφίλ στο Facebook αυτό αρκεί για να διαχειριστούν σωστά και με επιτυχία τη σελίδα της επιχείρησής τους.

2. Δημιουργήστε συγκεκριμένη στρατηγική για το Social Media Marketing και θέστε συγκεκριμένους στόχους. Τι είναι αυτό που αναζητάτε μέσα από τα Social Media ώστε να θεωρείτε τη στρατηγική σας επιτυχημένη; Πωλήσεις, brand awareness, leads…Ότι και αν είναι αυτό καταγράψτε το.

3. Αναλύστε το “κοινό – στόχο” για την επιχείρησή σας. Έτσι μόνο θα επιλέξετε το σωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, θα παράξετε στοχευμένο περιεχόμενο για αυτό το κοινό και θα κάνετε ορθό media planning & media buying που θα καταλήξουν σ’ ένα επιτυχημένο social media marketing

4. Καθορίστε τα KPIs σας. Για να είστε σε θέση να αξιολογήσετε τη στρατηγική σας καθώς και εάν οι επιμέρους ενέργειές σας έχουν αποτέλεσμα, ως προς την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης σας, καθορίστε με σαφήνεια τους δείκτες που θα παρακολουθείτε.

5. Έρευνα του ανταγωνισμού σας στα social media. Nαι και οι ανταγωνιστές σας έχουν παρουσία στα social media. Πρέπει να τους παρακολουθείτε συνεχώς. Τι κάνουν, πως το κάνουν, έχει επιτυχία. Οι απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω είναι αυτές που θα σας υποδείξουν και πως θα διαμορφώσετε τη στρατηγική σας για το Social Media Marketing

6. Δημιουργία engaging περιεχομένου ανάλογα με το ύφος της κάθε πλατφόρμας social media. Το Facebook αγαπάει το video δεν θα λέγαμε όμως ότι το ίδιο ισχύει για το twitter. To Instagram γιγαντώθηκε από την αγάπη των νέων για τη φωτογραφία, μία αγάπη που συνεχώς δυναμώνει. Σε κάθε περίπτωση ο συνεργάτης σας για το Social Media Marketing πρέπει να γνωρίζει ποιου τύπου περιεχόμενο να χρησιμοποιεί σε κάθε δίκτυο και ιδανικά να μπορεί και να το παράγει για εσάς.

7. Αληθινή κατανόηση του κοινού και της ταυτότητας του κάθε μέσου. Κάθε δίκτυο είναι διαφορετικό, όπως και το κοινό που βρίσκεται σ’ αυτό. Είναι δόκιμο λοιπόν να αναλύσετε και να καταλάβετε τα παραπάνω δεδομένα και βάσει αυτών να χτίσετε τη στρατηγική επικοινωνίας σας για ένα επιτυχημένο Social Media Marketing

8. Παρακολούθηση των ενεργειών & των αποτελεσμάτων της social media marketing στρατηγικής σας. Αναγνωρίστε ποιες ενέργειες πήγαν καλά, ποια posts έφεραν περισσότερα likes, ποιο περιεχόμενο μεγαλύτερο engagement και φυσικά διορθώστε τα λάθη που εντοπίζετε. Μόνο τότε θα είστε πιο κοντά στους στόχους που έχετε θέσει.

Έχουμε τις μεγαλύτερες επιτυχίες όσον αφορά την διαχείριση σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσεις.