Η πληρωμή ανά κλικ, μαζί με το κόστος ανά εμφάνιση και το κόστος ανά παραγγελία, χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η πληρωμή ανά κλικ έχει ένα πλεονέκτημα έναντι του κόστους ανά εμφάνιση, καθώς μας λέει κάτι σχετικά με το πόσο αποτελεσματική ήταν η διαφήμιση.
Τα κλικ είναι ένας τρόπος μέτρησης της προσοχής και του ενδιαφέροντος. Εάν ο κύριος σκοπός μιας διαφήμισης είναι να δημιουργήσει ένα κλικ ή πιο συγκεκριμένα να οδηγήσει την επισκεψιμότητα σε έναν προορισμό, τότε η πληρωμή ανά κλικ είναι η προτιμώμενη μέτρηση.
Ελάτε να δημιουργήσαμε μια αποτελεσματική δωρεάν διαφημιστική καμπάνια. Εξασφαλίστε μια ελάχιστη τιμή ανά κλικ και αυξήστε τον αριθμό των κλικ των μελλοντικών πελατών έως και 500% εντός 48 ωρών. Πληρώνετε μόνο την υποστήριξη. Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας!!